poniedziałek, 11 sierpnia 2014

204-206/



204/
Bananowo-kokosowe ciacho tak mi zasmakowało, że chciałam zjeść je ponownie. Jednak żeby Was nie zanudzić, postanowiłam upiec z tego samego przepisu gofry. Może nie wyglądają najpiękniej, ale smakiem wszystko wynagradzają. Grube, pyszne, miękkie... Obłędnie kokosowe i słodkie. Dobre nawet bez dodatków.




Bananowe gofry z mąki ryżowej i kokosowej podane z domowym dżemem jagodowym/cynamonem
Banana-coconut rice waffles with home-made blueberry jam and cinnamon




205/
Chciałam upiec pizzę. Nie wyszło. Usłyszałam z tego powodu wiele niemiłych słów. Mam dość komentarzy na temat mojego jedzenia, gotowania... To nie jest łatwe też dla mnie i gdyby mogło być inaczej, łatwiej... To postarałabym się, aby tak było. Niestety nie potrafię i wiem, że czasami (a nawet częściej) przesadzam...
To nie był miły dzień.

Na śniadanie były gryczane naleśniki! Najlepsze na świecie, jedyne, które mi wyszły w CAŁOŚCI! Nie miałam czego podjadać, bo wszystkie były ładne i smaczne. Niestety niektórym znowu nie smakowały (tej osobie trafił się gruby pierwszy i czuć było trochę mąkę). Nie mam zdjęcia na dowód, bo razem z kuzynką zjadałyśmy na bieżąco i po prostu go nie zrobiłam. Jednak mam powód do dumy: zjadłam 3 naleśniki! A jeszcze niedawno ledwo zjadłam 1. Co prawda, były cienkie jak nigdy, ale... zjadłam trzy.


206/
Z wczorajszego obiadu został ryż, więc wykorzystałam go w śniadaniu :)




Ryż na soku jabłkowo-gruszkowym 100% gotowany z laską cynamonu i jajkiem, podany z bananem, jabłkiem i świeżo tartą korą cynamonu
Rice with apple-pear juice, a cinnamon stick, an egg; served with a banana, an apple and cinnamon




Polecicie mi jakieś dobre buty sportowe (do biegania), które nadawały by się też do noszenia na co dzień?

10 komentarzy:

  1. Idź przed siebie i się nie poddawaj!
    Chciałabym zobaczyć te naleśniki, na pewno były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesz więcej! :)
    Ja jestem ogromnie przewrażliwiona na punkcie gotowania i nie przepadam gotować innym z obawy, że komuś nie będzie smakować! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zawsze boję, że nie będzie smakować.
      I tak jak rodzinie jeszcze mogę ugotować obiad itd. tak komuś 'obcemu' się panicznie boję haha :D

      Dobrze, że jesz już więcej, ale nadal długa droga przed Tobą, więc powodzenia :*

      Usuń
    2. Ja tez się boję gotować innym hahaha :D
      Mam nadzieję, że nie zboczysz z tej drogi ;))

      Usuń
  3. najważniejsze by Tobie smakowały :)
    i ogromnie się cieszę, że są już postępy, tak tzrymaj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to .. moimi domownicy w taki sam sposób podchodzą do potraw przygotowywanych przeze mnie . Ale najważniejsze że nam to smakuje ;)
    A co do butów polecam co Nike Air Max Run Lite - bardzo fajne no i w jednych butach i mamy zaspokojoną chęć biegania i mody ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że robisz postępy! Trzymam kciuki aby było jeszcze lepiej! ♥ Nie przejmuj się..naleśniki na pewno były pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej całej rodzinie smakują rzeczy robione przeze mnie, bo wszystko jest takie ... naturalne i bez udziwnień ;)
    Naprawdę, baaardzo długa droga przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko pyszne ale ten ryz to moj faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)