niedziela, 17 sierpnia 2014

212/ Drożdżowe czekoladowe

Przepraszam, że znowu gofry drożdżowe, ale cóż... są tak dobre, że można je jeść codziennie :D W dodatku kuzynka chciała ich spróbować.



Drożdżowe żytnie gofry z kakao podane z roztopioną gorzką czekoladą i bananem
Rye yeast waffles with cocoa served with melted dark chocolate and banana


Zjadłam też kilka ciasteczek  i trochę ciasta (niebawem ukażą się przepisy). Jestem tak pełna, że wolę nawet nie pisać jak się z tym czuję. Trzeba po prostu przeczekać.

Nie wiem dlaczego, ale jak jem coś bardzo słodkiego (albo tłustego) to mam wrażenie, jakby od razu, w chwili jedzenia moje zęby miałyby się popsuć,  a cera miałaby wyglądać gorzej - jakby od razu miałoby mnie wysypać...

14 komentarzy:

  1. Gofry wyglądają mega apetycznie! Kochana, jedz to na co masz ochotę, zawsze będziesz śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, nie przepraszaj! przecież na śniadanie trzeba jeść to, co się lubi i na co ma się akurat ochotę :) a Twoje gofry nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wpaść do Ciebie na te gofry! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, kiedy będziesz znowu je robić - wpadnę na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, drożdżówe też bym mogła codziennie jadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepraszaj, tylko rób je częściej! :)
    Przeczekać - właśnie tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. eh.. kilka ciasteczek i trochę ciasta to nie tragedia! wydaje mi się, że Twój dzisiejszy post napisała za Ciebie choroba.. kochana musisz z tym walczyć! Tobie takie słodkości na pewno nie zaszkodzą, a wręcz pomogą! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Banan i gorzka czekolada... rozpływam się <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne gofry! I nie ma powodu by czuć się winnym, każdy czasem potrzebuje słodkości! Wypij zieloną herbatę, właź pod kocyk, dobry film lub serial i nie myśl o tym, co Cię dołuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a szczególnie w takich pysznych i w dodatku zdrowych gofrach ;)

      Usuń
  10. Pięknie Ci wyszły te gofry!
    Zgadzam się w 100% z Agnieszką!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)