poniedziałek, 18 sierpnia 2014

213/ Zwyczajna owsianka

Od kilku dni mój niedobór magnezu daje o sobie znać. Tym razem skurcze wybrały sobie dłonie - może to i lepiej, bo wydaje mi się, że łydki bolą bardziej. Niezależnie od tego, czy to ręce czy nogi - to koszmar. Nie mogę spać, po prostu w amoku leżę i zwijam się z bólu na łóżku. Wczoraj spałam tylko 3h - położyłam się z kuzynką po 1, a przebudziłam się o 4. To zdecydowanie za mało.





Płatki owsiane z kakao, miodem, tartym jabłkiem, jajkiem, bananem i gorzką czekoladą
Oatmeal with cocoa, honey, apple, egg, banana and dark chocolate







Dziękuję Wam za wczoraj.

14 komentarzy:

  1. Znam te bóle doskonale ale wyleczyłam się z nich jedząc orzechy włoskie! Pamiętam, że bóle nie dawały mi spać, a jak już zasnęłam to budziłam się z płaczem. Orzechy jadłam na potęgę i teraz to zapomnienie...może i Ty spróbuj? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie się prezentuje :)
    Ostatnio też miałam problemy z niedoborem magnezu, ale teraz już trochę mniej dają o sobie znać. Posłuchałam Iwusa i jem więcej kaszy gryczanej niepalonej, kakao, wcinam pestki dyni, jem sporo "zielonego" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, słuchaj mnie ;D
      Od najwyższej zawartości: pestki dyni, kakao, mak, sezam, kasza gryczana, zielonki (lajk: szpinak, jarmuż, brokuł), blah blah blah. Zdrowia! ;-]
      PS Nie wiem czy jest jakaś wielka różnica, ale pestki lepiej moczyć.

      Usuń
    2. Dobrze, że mamy w blogosferze eksperta ds. witamin i składników mineralnych :D

      Usuń
  3. wygląda wyśmienicie ! ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci współczuję , bo wiem jak musisz się czuć. Sama miewałam podobne problemy,ale jadłam takie właśnie produkty jakie Iwus zalecił porannemu potworowi i pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, taka rekomendacja ... rumienię się :p

      Usuń
  5. Ja też miewam skurcze, a z drętwieniem to już w ogóle się zaprzyjaźniłam. Oczywiście życzę powrotu do... zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zwykłe najlepsze, a w wersji mocno czekoladowej, z czekoladą i bananem to przecież najpyszniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kakaowe owsianki z bananem jadam najczęściej. Są pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. owsianka z jajkiem i bananaem najlepiej <3 !

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)