środa, 20 sierpnia 2014

215/ Fasolowe brownie inaczej

Dziś jem (moje pierwsze!) wspólne śniadanie ze wspaniałą Ewą. Blogowanie zaczęła stosunkowo niedawno, ale już zdobyła grono oddanych czytelników (w tym mnie) - pewnie przez swoje świetne pomysły i piękne zdjęcie. Jeśli jeszcze nie znacie jej bloga, to serdecznie zapraszam! :)

Zdecydowałyśmy, że będziemy jeść coś, czego jeszcze obie nie próbowałyśmy. Takich rzeczy jest nie mało, ale ostatecznie padło na krem z fasoli. Brzmi dość rustykalnie, prawda? Pierwszy raz widziałam go u julu$ i na początku byłam bardzo tym zdziwiona. Jednak pomyślałam, że skoro ciasto z fasoli jest pyszne, to czemu z kremem miałoby być inaczej?
Ewa zaproponowała, żeby dodać do masy kakao, czyniąc go kremem brownie, na co od razu się zgodziłam. Wiedziałam tej wersji na pewno by mi posmakowało i nie myliłam się :)

Zjadłam wczoraj 3 kanapki na kolację







Fasolowy krem brownie z wiórkami kokosowymi, bananem, kokosową granolą z patelni i roztopioną gorzką czekoladą 90%
Bean cream with cocoa, coconut chips, banana, fast coconut granola (from pan) and melted dark chocolate


PRZEPIS

krem:
pół puszki czerwonej fasoli
1 bardzo dojrzały banan
pół filiżanki wiórków kokosowych sparzonych wrzątkiem
3 łyżeczki kakao (raczej czubate)
woda do konsystencji.
Wszystkie składniki miksujemy ze sobą.

granola:
2 łyżki płatków owsianych
4 łyżki wiórków kokosowych
2 łyżki miodu

Płatki prażymy na suchej patelni z wiórkami aż będą złote, przekładamy do miseczki i mieszamy z miodem.



***

Zapraszam na zebrę:




20 komentarzy:

  1. Ośmielę się powiedzieć, że to taki krem trochę o smaku Bounty ;)
    Akurat niedawno robiłem dość podobny (na kolację chyba?), ale zamiast banana były daktyle :-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to. Właśnie czeka na mnie w lodówce, dzisiaj śniadanie będziemy miały podobne ;)

      Usuń
  2. Brownie z fasoli i to jeszcze zjedzone wspólnie ? Nie no idealny rozpoczęty dzień i tyle <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kremów mnie przekonywać nie musisz :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z fasoli ? Zapisuję i robie bo wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie! A ja jeszcze nie próbowałam takich cudów z fasoli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda przepięknie ;) no i wpadnę na ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no przekonałaś mnie do tych fasolowych cudów! Wygląda cudownie i jest taki kremowy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wiesz czego :*
    Ciasta nigdy nie odmówię, a zwłaszcza zebry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały krem! Trzeba kiedyś spróbować.
    Gratuluję kolejnego postępu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fasolowe brownie - coś pysznego :)
    Krok do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności sobie zaserwowałaś z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę mialyscie bardzo udane sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne to Wasze wspólne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Zapisuje na listę do zrobienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak- wspólne śniadanie trzeba koniecznie powtórzyć! :)
    Twój ma cudną konsystencję! <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)