niedziela, 31 sierpnia 2014

226/ Jakby czekoladowe ptasie mleczko

Kupiłam napój sojowy w biedronce. Wiem, to mleko nie jest superextrafitandhealthy, ale... produkty od Alpro bardzo 'składowo' się nie różnią. Na moje oko, to te same gumy tam są ;p (a dobre mam oko do etykietek) Nie miałam jak kupić mojego ulubionego mleka roślinnego, więc pozostało mi tylko to. Wielokrotnie odkładałam je na półkę - zastanawiałam się nad tym kartonikiem z pół godziny, ale czasu nie było, trzeba było zadecydować. Wzięłam i ciągle wmawiam sobie, że to tylko mleko sojowe, nie trucizna.
Jest okropnie słodkie i wiem, że nie najlepsze, najzdrowsze dla mnie, ale... czy nie chodziło o to, bym przestała myśleć tylko zdrowotności i chemicznej zawartości jedzenia?
 Wszystko dla ludzi, tak mówią.
Tak więc - próbuję. Może od razu nie umrę/utyję/zrujnuję sobie zdrowie (niepotrzebne skreślić).
Dam radę.



Czekoladowa* owsianka piankowa (z ubitym białkiem) z gruszką (również w środku), siemieniem lnianym i czekoladowymi misiami z awokado
Chocolate* mousse oatmeal (with beaten egg's white) with flaxseed, pear (also inside) and avocado brownie muffins

*czekoladowe mleko sojowe i kakao/ chocolate soy milk and cocoa




Oto owsianka piankowa. Moja pierwsza i na pewno nie ostatnia! Nawet nie wiecie jak żałuję, że wcześniej nigdy jej nie robiłam. Jest P-Y-S-Z-N-A!
Moja dzisiejsza owsianka w smaku strasznie przypominała mi czekoladowe ptasie mleczko (kiedyś takie było, nie wiem, jak teraz). W zdrowszej, śniadaniowej wersji smakuje o wiele lepiej! :D
Jeśli zostanie wam białko, nie róbcie omletów, jajecznic, placków... Zróbcie owsiankę, a nie pożałujecie i zakochacie się w niej tak samo, jak ja!


Nie mogę uwierzyć, że to już  j u t r o.

***



31 komentarzy:

  1. Też wole wykorzystać białko do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białkowej owsianki jeszcze nie jadłam i chyba najwyższa pora to zmienić! Tymi czeko misiami z awokado mnie totalnie kupiłaś :3
    Wszystko jest dla ludzi i w rozsądnych ilościach na pewno nie zaszkodzi. Ze zdania śmiało możesz wszystko powykreślać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, naprawdę warto! Na początku nie byłam do niej przekonana, a teraz... Nie mogę się doczekać, aż znowu ją zjem :D

      Usuń
  3. Bylebyś następnym razem nie stałą z tym kartonikiem w ręku przez pół godziny - wtedy rzeczywiście nie będzie żadnej katastrofy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białkowe owsianki są najpyszniejsze i nie ma wątpliwości :)
    A jeśli chodzi o to mleko...Znowu nie przesadzaj. Ludzie jedzą gorsze rzeczy i się nie przejmują. Wiadomo, że takie mleko najlepsze jest domowe, ale co jeśli ktoś po prostu nie ma czasu i funduszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, te misiaki są naprawdę urocze ;p
    Oh, błagam, toż przecież to jak każde inne mleko sojowe. W Biedrze przynajmniej mają podobno w normalnej cenie. A czy zaszkodzi? Jak wychłepczesz 10 litrów, to może odrobinę... ;-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czekoladowe misie są urocze :) Małe kroki, to mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz tylko nie traktować tego jako karę czy pokutę i będę mogła przybic piątkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie, nie, nie, nie, nie .... te MISIE!!! o mamo.. :D:D
    i tak czy siak, nieważne czy Alpro czy z Biedronki - szkodzić nie zaszkodzi, ale domowemu się nie równa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piankowa jest rewelacyjna :) I te misie wyglądają świetnie!
    Powoli się przełamujesz, o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OO właśnie miałam próbować dziś piankowej, ale byłam zbyt za zaspana, przekonałas mnie na jutro :D
    A te mleko z Biedry, mi smakowało, ale tak bardzo uczulało, wypiłam szklankę i spuchło mi całe gardło i wylądowałam na pogotowiu....Super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, szkoda.
      Uczulenie na soję, czy na jakiś inny składnik?
      Koniecznie spróbuj tej bajecznej pianki :D

      Usuń
  11. Taką piankową owsianką rozpoczęłam moje blogowanie! :D Chyba czas do niej wrócić bo wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piankowa jest genialna, taka delikatna :)
    Mnie mleko sojowe uczula niestety albo stety, bo tak naprawdę to zasmakowało mi.
    Urocze misiaki znowu widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka! :D
      Na szczęście są inne mleka roślinne - mi osobiście bardziej smakuje ryżowe :)

      Usuń
  13. muszę w końcu zrobic tą piankową koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zyciu nie zastanowilabym sie, ze ten napój jest niezdrtowy i może mi zaszkodzić, po prostu go kupuję i dodaję do placków/owsianek. Głupie jest to, że tak nad tytm rozmyslasz.. gdzie radośc z życia?!
    A swoja droga masz rację, okropnie słodkie jest.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z cukrem. Brzmi jak wyrok :p Ale nie pijemy tego litrami, tak?
      Wiem, że to głupie... Trzeba się po prostu przełamać i przekroczyć granice, od których trzymam się z dala już od długiego czasu...

      Usuń
  15. no to pierwsze koty za płoty :) cudna konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita konsystencja, niesamowity smak! :D

      Usuń
  16. Mogłabym zabrać Tobie te misie z owsianki, a resztę zostawić, o :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze to szkoda życia na unikanie tych wszystkich rzeczy...wszystko wokół nas to chemia. Życiem trzeba się cieszyć, jak raz na jakiś czas zjesz coś co ma w składzie biały cukier, syrop glukozowo - fruktozowy czy wypijesz mleko roślinne, które nie ma najlepszego składu na świecie to nic Ci się nie stanie, uwierz. Wcześniej jadłaś inaczej i nic Ci nie było. Twoja rodzina też się pewnie dobrze trzyma. Uwierz, mówi Ci to osoba, która walkę z ortoreksją też przeszła...wszystko jest dla ludzi, w odpowiednich ilościach. W nadmiarze to nawet superzdrowe jedzenie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)