poniedziałek, 1 września 2014

227/ Na koniec i początek


Wakacje kończę najlepszymi goframi. Ciężkimi, ale puszystymi. Najgrubszymi i dzisiaj  -o dziwo- miękkimi.
Nawet znalazł się ostatni słoiczek zeszłorocznej konfitury śliwkowej. Idealnie.

Może warto dziś przypomnieć, że...

"Uczymy się nie dla szkoły, lecz dla życia."
- Seneka Młodszy 




Kakaowe drożdżowe gofry z domowymi powidłami śliwkowymi i cynamonem
Cocoa yeast waffles with home-made plum jam and cinnamon

Dzisiaj bez inspiracji, przepis z serii "może wyjdzie, może nie". 
Wyszło.



Potrzebowałam czegoś takiego... Skoro większość informacji, 'porad' bierzemy z internetu, to może da się też z jego pomocą je sprostować?  KILK

25 komentarzy:

  1. Czyli po prostu zjadałaś gofry a'la czeko śliwka <3
    Piękny cytat i zdecydowanie go popieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. drożdżowe to ponoć najlepsze gofry świata.. zgrzeszyłaś tym śniadaniem strasznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytatę popieram całkowicie - można nawet powiedzieć, że to moje nastawienie względem szkoły i nauki (nauki, jakiej nauki?!) ;-]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat, motywuje do kształcenia dla samego siebie, a nie z przymusu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! :)
    Gofry wyszły idealne <3
    A z cytatem zgadzam się w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłaś zafundować sobie lepszego poranka *.* Chętnie bym wpadła do Ciebie na takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gofry idealne!
    Weszłam w link i szczena mi opadła, właśnie tego potrzebowałam! DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to dało wiele do myślenia. Nie ma za co :*

      Usuń
  8. Cytat bardzo prawdziwy, lecz często o nim zapominam :C

    OdpowiedzUsuń
  9. ten cytat z pewnością powieszę sobie w widocznym miejscu :)
    ile ja bym dała za takie gofry z rana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie, to bardzo szybkie śniadanie - ciasto robimy wieczorem, rano tylko rozgrzewamy gofrownicę i voilà! :)

      Usuń
  10. Gofry na rozpoczęcie roku to idealny akcent na pożegnanie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powidła śliwkowe? Oddaj troszkę!

    A ten podesłany link fantastyczny, uśmiałem się nieco i przypomniałem naprawdę ważne rzeczy, dzięki :D Grunt to być zdrowym!

    OdpowiedzUsuń
  12. drożdżówe najlpesze, nastęnym razem robię kakaową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać spontaniczne wypieki wychodzą najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym takich spróbowała, albo od razu zjadła kilka 'na zapas', bo gofry to u mnie rzadkość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale podane gofry. A drożdżowe są najlepsze ze wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)