środa, 3 września 2014

229/ Krem z jaglanki!

Tak bardzo nie chciało mi się wstać... Pożałowałam tego później - nie lubię tego porannego zabiegania. Wolę przynajmniej w spokoju zjeść śniadanie... Choć budzik dzwonił od 5, a ja słyszałam go we śnie, to traktowałam go jako ciekawy dodatek - wesołą melodyjkę i usłyszałam dopiero o 6. Dzisiaj postaram się położyć wcześniej, by to się nie powtórzyło.


A po powrocie do domu - przyjemna niespodzianka! Byłam głodna i zła - w domu było czuć tylko placki ziemniaczane, których szczerze nie lubię i nawet gdybyście przygotowali je specjalnie dla mnie - bez tłuszczu z jakąś super mąką - nie tknęłabym ich. Tak jak zresztą surowca, z jakiego są wykonane. 
Myślałam, że wszyscy o mnie zapomnieli, a tu... gotowana na parze ryba z warzywami i kasza gryczana! Naprawdę, zaskoczyło mnie to. Wcześniej nikt mi takiego obiadu nie serwował. Naprawdę miły gest :)


Czekoladowy* krem jaglany z bananem i truskawkami
Chocolate* millet cream with banana and strawberries
* czekoladowe mleko sojowe + kakao/ chocolate soy milk + cocoa



Może nie wygląda zbyt atrakcyjnie (a miałam tak ładnie przyozdobić truskawkami!), ale naprawdę smakowało :)

18 komentarzy:

  1. No coś ty! Wygląda bardzo apetycznie *.*
    Miły gest ze strony rodziny, wsparcie jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nie lubisz placków ziemniaczanych? Ja je uwielbiam, taki dla mnie klasyk :)

    Co do naleśników to polecam, tylko ja zawsze robię grubsze, bo takie ultracienkie przy eksperymentach niekoniecznie chcą współpracować, a tak, to idealnie odchodzą i się przewracają jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przecież ziemniaki są zdrowe ... no chyba, że Ci nie smakują, to ok ;)
    Miły gest, rzeczywiście :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są zdrowe - po prostu ich nie lubię.

      Usuń
  4. Kremy jaglaaane są pyszne! :) A jaka rybka u Ciebie? Bo ja kocham dorsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem jaglany, idealnyy, czekoladowy! :D
    Miły gest i humor od razu lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc niedawno po raz pierwszy zjadłam i zrobiłam placki ziemniaczane, be z dodatku mąki i okropnie mi posmakowały :) Samych w sobie ziemniaków nie lubię, wolę przetworzone, np. Placki, ruskie czy puree :3
    Jeszcze nigdy nie blendowałam jaglanki, muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kremy z jaglanej są obłędne!
    i to jeszcze czekoladowy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nasze rodzinki zgrały, bo na mnie po pracy też czekała rybka :D Wprawdzie musiałam ją dopiero przygotować na tej parze, ale przynajmniej już była rozmrożona :)
    A krem jaglany ubóstwiam. Zresztą jak wszystko co jest z tej kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. banan i truskawka- zdecydowanie jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Banan i truskawka idealnie pasują do czekoladowych smaków, więc śniadanie jak dla mnie warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, miła niespodzianka z tym obiadkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)