niedziela, 21 września 2014

248/ Marchewkowe

Dzisiaj, korzystając z niedzieli i pieczenia dyni (będzie puree!), postanowiłam zjeść na śniadanie ciacho które spektakularnie opadło. I to nie byle jakie, bo owsiane i z marchewką :D No i bez dodatku cynamonu i przypraw korzennych się nie obyło :) Właśnie takiego czegoś było mi trzeba - ciepłego, jesiennego, otulającego... Teraz wkładam grube skarpety, okrywam się cieplutkim swetrem i wypijam moją zieloną herbatę z wanilią. Książki, nauka czekają.


Cynamonowo-korzenny owsiankowy wypiek marchewkowy z orzechami laskowymi i miodem
Spicy cinnamon oatmeal cake with hazelnuts and honey

Za zdjęcie przepraszam, dzisiaj wyjątkowo nie wyszły - to wydawało mi się najkorzystniejsze.

16 komentarzy:

  1. Nie zawsze nam wychodzi tak jak chcemy, więc nie warto się zrazić tylko próbować dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodalam kiedys owiane platki do marchewki i bylam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu przekonałam się do marchewki, muszę ją połączyć z płatkami jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic że opadło! Dalej wygląda apetycznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i opadło, ale na pewno smaku mu to nie odebrało ;)
    Nauka pod kocem i w grubych skarpetach- tak lubię najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  6. spektakularnie opadnięte ciasta to moja specjalność... no cóż. smak jest najważniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wygląda świetnie i za pewne tak też smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi tam na widok tego zdjęcia cieknie ślinka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda! :)

    Pozdrawiam
    __________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż...jesień nadeszła, i w pogodzie, i na talerzach ;)
    Rozgrzewające dania ponad wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)