poniedziałek, 22 września 2014

249/ Dynia z wanilią

Z dyniowych pyszności ostatnim razem próbowałam placuszków, muffinek, owsianego kremu, gofrów... A jakoś nie wypróbowałam najzwyklejszej owsianki. Aż dziwne ;) Dzisiaj naprawiam to moje niedopatrzenie ;) W kolejce czeka dyniowy chlebek, kluseczki i... pewnie jeszcze kilka pyszności się znajdzie :)






Dyniowa owsianka na waniliowej zielonej herbacie ze świeżym kozim mlekiem, orzechami laskowymi i miodem
Pumpkin oatmeal with vanilla green tea, hazelnuts, fresh goat's milk and honey




Dzisiaj pyszny był dzień:
na śniadanie powyższa cudowna dyniowa owsianka :D
na drugie śniadanie, od teraz moje ulubione czekoladowe smoothie banan-awokado-śliwka (obłędny! awokado nadało mu niesamowitej konsystencji)
a na kolację... mocno cynamonowe pełnoziarniste orkiszowe placuszki dyniowe z oscypkiem i miodem <3 Niebo w ustach po prostu!
Do tego w piekarniku jest teraz pyszny i zdrowy chlebek bananowy z orzechami laskowymi ;)
Teraz tylko utrzymać to nastawienie do końca tygodnia.


14 komentarzy:

  1. powiem Ci, że cudownie wykombinowałaś tą owsiankę! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, nie poddawaj się!
    A owsianka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeże kozie mleko? Rozumiem, że doiłaś kozę prosto do miski O.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wpadam na chelbek, szykuj się <3
    a do tego taką owsianeczkę poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle pobudziłaś moje zmysły tą owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyśmienicie :) Pamiętaj, jaki poniedziałek taki cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ dopieszczasz te kubki smakowe... Tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wygląda!
    I nominowałam Cię do versatile blogger, szczegóły u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, chyba nigdy nie przekonam się do koziego mleka, ale do dyniowej owsianki jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę całą zawartość miski!
    możesz dołożyć jeszcze worek orzechów laskowch do tego!
    mleko kozie, orzechy mój raj <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)