piątek, 3 października 2014

255-256/ Najlepsze kluski

Wczoraj bardzo smaczna wariacja na temat owsianego scramble. Smażone nie takie złe?
Uwielbiam ryż, nawet biały.



Cynamonowo-miodowy ryż smażony z jabłkiem, rodzynkami i orzechami laskowymi
Honey cinnamon rice fried with apple, raisins and hazelnuts


Dzisiaj eksperymentalne kluski kładzione, które okazały się być najlepszymi, jakie do tej pory jadłam.







Kakaowe bananowo-dyniowe kluski kładzione z domowym syropem malinowym bez cukru
Cocoa banana-pumpkin dumplings with home-made, sugar free raspberry syrup



Miłego weekendu :)




16 komentarzy:

  1. Cudne te propozycje! Też uwielbiam ryż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyślij mi trochę tego syropu, u mnie zawsze robią taaakie słodkie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne śniadania - zwłaszcza mam ochotę na ten smażony ryż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dziś bananowo dyniowe smaki, ale w innej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kluski bym spróbowała, a że ryż był pyszny - wierzę na słowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryz byl najpierw gotowany? czy robiony jak risotto? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam biały ryż, z resztą kocham wszystkie rodzaje , a smażonego jeszcze nie jadłam!
    No i kluseczki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)