sobota, 18 października 2014

271/ Tak, znowu gofry

Jestem w niebie! Albo w piekle... Z resztą, to nie ma znaczenia - te gofry po prostu smakują nieziemsko :D



Drożdżowe gofry kukurydziane z karmelizowanym czekoladowym bananem*
Yeast corn waffles with caramelized banana (with cocoa)

*olej kokosowy+miód gryczany+ banan + kakao


Wiecie, że wcześniej smażenie z miodem owoców wydawało mi się nie do pomyślenia? No bo jak to - słodkie owoce słodzić?! Jeszcze bardziej absurdalne wydawało mi się karmelizowanie banana. Przecież banan i tak zabija swoją słodyczą, więc po takim zabiegu pewnie byłby nie do przełknięcia! - myślałam.
Jednak dziś te myśli odsunęłam na bok i zrobiłam to. Spróbowałam, przełknęłam, rozkoszowałam się... Bo smakowało obłędnie i... po prostu czerpałam radość z jedzenia. Da się? Da.

I jakość zdjęcia znowu tragiczna. Jednak pracuję nad tym.


13 komentarzy:

  1. drożdżowe uwielbiam i karmelizowane owoce również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drożdżowo dzisiaj u nas! Wyglądają przepysznie, a karmelizowanego banana MUSZĘ spróbować *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię Ci się, że jesz je ostatnio tak często - kto by się im oparł :)
    A owoce smażone w miodzie faktycznie smakują jedynie w swoim rodzaju

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym nie pogardziła takimi goframi zwłaszcza, że tak bardzo rzadko mam okazję je jeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, przekonałaś mnie dziś ostatecznie, że najwyższa pora wyjąć gofrownicę :D
    Właśnie o to chodzi- jedzenie powinno być przyjemnością! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, dla mnie banan z karobem jest już potwornie słodki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdroszczę takich gofrów! :)
    Karmelizowany banan? Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wydawało mi się kiedyś, że karmelizowanie to tylko taki fetysz... ale nie! I to jeszcze banany - niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam słodkie, a słodsze jeszcze bardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!
    Ostatni akapit - nawet nie wiesz z jakim uśmiechem siedzę teraz! Naprawdę ;)
    Dobra, teraz komentuję tylko śniadanie, które będę musiała wypróbować. Tęsknota za goframi drożdżowymi robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało wyraź swoje zdanie! Każdy Twoje słowo się liczy :)